Daisypath Anniversary tickers

16 March 2013

assalamualaikum beauty and beast
my bad beauty okeyys.
semua org akan harap cinta depa akan last forever. same goes with me
dah setaun lebih aku harap dia akan pilih aku untuk jadi suri hati dia
but im totally wronged. dia tak bahagia dgn aku. mungkin aku rasa cinta kami will last sampai hari dia sarungkan cincin kat jari aku and i'll kiss his hands dgn prasaan yg tersentuh.
tapi aku yakin dgn apa yg Allah dah tentukan untuk aku dan dia.
mungkin kami terpaksa berpisah for awhile atau maybe untuk selamanya
aku redha aku pasrah
walaupun dah bnyak yg kami dah rasa sama sama, aku akan tetap simpan those memories.
sweet and sour black and white
aku dah lama membebankan hati dan mengurung kebebasan dia. ntah apa yg dia rasa selama ni.
AKU MINTAK MAAF.
aku tau memang susah untuk aku buang dr hidup aku. mungkin mustahil.
tapi tak salah mencuba kan?
aku tau he's feeling the same. PITY
i love him with my wholely heart
i will never forget him
i will miss him
i will miss our moments together
i will be needed him in my day
i will cry if his face comes across my mind
i will look at his pictures when im thinking of him

MEMORI TU MACAM GAMBAR
INDAH BILA WARNA TERANG
TAPI BILA WARNA PUDAR
GAMBAR MASIH ADA KAN?
GAMBAR TETAP ADA
TAKKAN PERNAH HILANG KALAU KITA SIMPAN BAIK BAIK


No comments:

Post a Comment

Bobblehead Bunny